- Home
- De Bevazet Webapp
De Bevazet Webapp
Voor bedrijven waar meerdere personeelsleden bedrijfskleding dragen, is onze handige Bevazet webapp een prachtige uitkomst. De webapp, eenvoudigweg een eigen webshop voor iedere klant, maakt aanschaf en beheer van werkkleding een stuk eenvoudiger. Maatneming, bestellen en retourneren is met onze webapp simpel en efficiënt te regelen.
Ingericht zoals u het wilt.
De kleding webapp kan op twee manieren ingericht worden.
Hoe werkt de Bevazet webapp?
De Bevazet webapp is een bijzondere online tool die onze klanten veel gemak biedt. Zo werkt het, als u ervan gebruik wilt maken:
budget men mag besteden.
webshop is altijd online te benaderen.
bedrijfskledingbudget en afleveradres (privé- of werkadres) zijn opgenomen.
bestelt wat hij nodig heeft.
deze definitief bevestigen.
Waarom is de Bevazet webapp zo handig?
Wij willen onze klanten graag voorzien van de beste, betaalbare bedrijfskleding en wel zo gemakkelijk mogelijk. Dat bespaart hen tijd en geld. De Bevazet webapp ontzorgt klanten maar is om nog meer redenen erg handig:
bedrijven te gebruiken. De webapp bevat voor iedere organisatielaag (rayon, afdeling) een eigen collectie- en bestelruimte.
zien wat onderliggende afdelingen bestellen. Zo is volledige inzage en controle gegarandeerd.
van gedane bestellingen, gegevens van werknemers aanpassen en heeft inzage in de budgetten.
toestaat. Dit betalen ze dan via de webapp vanuit eigen portemonnee.
Ja, ik heb interesse in de Bevazet webapp!
Natuurlijk vertellen wij u graag veel meer over de handige webtool waarmee we klanten veel werk uit handen nemen. Wilt u meer weten of hebt u vragen?
Ingericht zoals u het wilt.
De kleding webapp kan op twee manieren ingericht worden.
1.
Eén algemeen portal voor alle bedrijfskledingbestellingen voor het hele bedrijf. Eén persoon beheert en plaatst
hierin de bestellingen voor alle medewerkers van het bedrijf.
2.
Elke medewerker zijn eigen inlog voor het plaatsen van zijn persoonlijke bestellingen. Hieronder wordt
omschreven hoe deze bestellingen kunnen worden beheerd.
Hoe werkt de Bevazet webapp?
De Bevazet webapp is een bijzondere online tool die onze klanten veel gemak biedt. Zo werkt het, als u ervan gebruik wilt maken:
•
Wij komen bij u langs voor een intakegesprek.•
U selecteert tijdens deze ontmoeting de bedrijfskleding waaruit werknemers mogen kiezen en bepaalt welk •
Tijdens de intake inventariseren we alle maten van werknemers en de afleveradressen.•
Met de verzamelde gegevens maken wij een webshop voor uw bedrijf, aangepast aan uw huisstijl. Deze eigen •
Binnen de webshop krijgt iedere werknemer zijn eigen gepersonaliseerde account, waarin maten, •
Heeft een werknemer (nieuwe) bedrijfskleding nodig , dan logt hij via zijn computer in op de webshop en •
De aangestelde bestelmanager (bijvoorbeeld de leidinggevende) krijgt een melding van de bestelling en kan •
De bestelde kleding wordt direct door ons bedrukt en/of geborduurd .•
De bestelde kleding wordt zo spoedig mogelijk naar het afleveradres verzonden.•
Ruilen en/of retourneren kan ook eenvoudig via de eigen webshop.Waarom is de Bevazet webapp zo handig?
Wij willen onze klanten graag voorzien van de beste, betaalbare bedrijfskleding en wel zo gemakkelijk mogelijk. Dat bespaart hen tijd en geld. De Bevazet webapp ontzorgt klanten maar is om nog meer redenen erg handig:
1.
De webapp wordt aangepast aan de grootte van de organisatie en is daardoor door zowel grote als kleinere 2.
Per organisatielaag is een bestelmanager aan te stellen. De bestelmanager van iedere hogere laag kan precies 3.
Er is 1 eindverantwoordelijk bestelmanager met unieke rechten. Hij kan elk moment rapportages opvragen 4.
Werknemers kunnen via de webapp meer kleding/schoenen bestellen dan hun bedrijfskledingbudget 5.
Het gebruik van de Bevazet webapp is gratis.Ja, ik heb interesse in de Bevazet webapp!
Natuurlijk vertellen wij u graag veel meer over de handige webtool waarmee we klanten veel werk uit handen nemen. Wilt u meer weten of hebt u vragen?
•
Bel ons op 0031 184-64 25 25.