Hoe werkt de Bevazet Business App?
De webapp is een bijzondere online tool die onze klanten veel gemak biedt. Zo werkt het, als u ervan gebruik wilt maken:
1.
Wij komen bij u langs voor een intakegesprek.
2.
U selecteert tijdens deze ontmoeting de bedrijfskleding waaruit werknemers mogen kiezen en bepaalt welk
budget men mag besteden.
3.
Tijdens de intake inventariseren we alle maten van werknemers en de afleveradressen.
4.
Met de verzamelde gegevens maken wij een webshop voor uw bedrijf, aangepast aan uw huisstijl. Deze eigen
webshop is altijd online te benaderen.
5.
Binnen de webshop krijgt iedere werknemer zijn eigen gepersonaliseerd account, waarin zijn/haar maten,
bedrijfskledingbudget en afleveradres (privé- of werkadres) al zijn opgenomen.
6.
Heeft een werknemer (nieuwe) bedrijfskleding nodig, dan logt hij via zijn computer in op de webshop en bestelt
wat hij nodig heeft.
7.
De aangestelde bestelmanager (bijvoorbeeld de leidinggevende) krijgt een melding van de bestelling en kan deze
definitief bevestigen.
8.
De bestelde kleding wordt direct door ons bedrukt en/of geborduurd.
9.
De bestelling wordt zo spoedig mogelijk naar het afleveradres verzonden.
10.
Ruilen en/of retourneren kan ook heel eenvoudig via het eigen account.
Ja, ik heb interesse in de Bevazet Business App!
Natuurlijk vertellen wij u graag veel meer over de handige webtool waarmee we klanten veel werk uit handen nemen. Wilt u meer weten of hebt u vragen?
Vraag hier een offerte aan.