gratis verzenden va. € 99,-
7 shops , 1 winkelwagen
Voor 22.00 besteld = vandaag verzonden
Betaal achteraf
Fysieke winkel
(9.2/10)
logo Bevazet

Kleding Management Systeem Werkkleding

Voor bedrijven waar meerdere personeelsleden bedrijfskleding dragen, is onze handige Bevazet Business App een prachtige uitkomst als kleding management systeem.

De webapp, eenvoudigweg een eigen KMS webshop voor iedere klant, maakt aanschaf en beheer van werkkleding een stuk eenvoudiger. Maatneming, bestellen en retourneren is met onze webapp simpel en efficiënt te regelen.

De kleding webapp kan op twee manieren ingericht worden zoals u het wilt.

Mogelijkheden Kleding Management Systeem

Optie 1.
Eén algemeen portal voor alle bedrijfskledingbestellingen voor het hele bedrijf. Eén persoon beheert en plaatst hierin de bestellingen voor alle medewerkers van het bedrijf.

Optie 2.
Elke medewerker zijn eigen inlog voor het plaatsen van zijn persoonlijke bestellingen. Hieronder wordt omschreven hoe deze bestellingen kunnen worden beheerd.

Kies  de  inrichting  die  bij  uw  bedrijf  past! Maak gebruik van onze flexibele Business App. Bestel, beheer én beheers met enkele muisklikken.

Inkopers

  • Eigen bestelomgeving
  • Persoonlijk kledingassortiment
  • Eigen huisstijl
  • Uitgebreide rapportages
  • Geen opstartkosten
  • Geen abonnementskosten
  • Dienstbare support en service
  • Alternatief afleveradres
  • Bedrukkingen instellen
  • Budget beheer
Probeer gratis

HR Managers

  • Eigen bestelomgeving
  • Persoonlijk kledingassortiment
  • Eigen huisstijl
  • Uitgebreide rapportages
  • Geen opstartkosten
  • Geen abonnementskosten
  • Dienstbare support en service
  • Alternatief afleveradres
  • Bedrukkingen instellen
  • Budget per afdeling
  • Unieke rechten voor bestelmanager
  • Bestellingen accorderen
  • Beheersrechten per organisatielaag
Probeer gratis

Directie

  • Eigen bestelomgeving
  • Persoonlijk kledingassortiment
  • Eigen huisstijl
  • Uitgebreide rapportages
  • Geen opstartkosten
  • Geen abonnementskosten
  • Dienstbare support en service
  • Alternatief afleveradres
  • Bedrukkingen instellen
  • Budget per medewerker
  • Unieke rechten voor bestelmanager
  • Bestellingen accorderen
  • Beheersrechten per organisatielaag
  • 3 organisatielagen
  • Eigen inlog per medewerker
  • Maten en assortiment instellen per medewerker
Probeer gratis

KMS webshop: Bevazet Business App

Hoe werkt de Bevazet Business App?


De webapp is een bijzondere online tool die onze klanten veel gemak biedt. Zo werkt het, als u ervan gebruik wilt maken:

1.
Wij komen bij u langs voor een intakegesprek.
2.
U selecteert tijdens deze ontmoeting de bedrijfskleding waaruit werknemers mogen kiezen en bepaalt welk
budget men mag besteden.
3.
Tijdens de intake inventariseren we alle maten van werknemers en de afleveradressen.
4.
Met de verzamelde gegevens maken wij een webshop voor uw bedrijf, aangepast aan uw huisstijl. Deze eigen
webshop is altijd online te benaderen.
5.
Binnen de webshop krijgt iedere werknemer zijn eigen gepersonaliseerd account, waarin zijn/haar maten,
bedrijfskledingbudget en afleveradres (privé- of werkadres) al zijn opgenomen.
6.
Heeft een werknemer (nieuwe) bedrijfskleding nodig, dan logt hij via zijn computer in op de webshop en bestelt
wat hij nodig heeft.
7.
De aangestelde bestelmanager (bijvoorbeeld de leidinggevende) krijgt een melding van de bestelling en kan deze
definitief bevestigen.
8.
De bestelde kleding wordt direct door ons bedrukt en/of geborduurd.
9.
De bestelling wordt zo spoedig mogelijk naar het afleveradres verzonden.
10.
Ruilen en/of retourneren kan ook heel eenvoudig via het eigen account.


Ja, ik heb interesse in de Bevazet Business App!


Natuurlijk vertellen wij u graag veel meer over de handige webtool waarmee we klanten veel werk uit handen nemen. Wilt u meer weten of hebt u vragen?

Vraag hier een offerte aan.
Hoe hou ik grip op de bestellingen als de medewerkers zelf bestellen?
Dit kan op twee manieren of door deze twee te combineren.
1. Door een vooringesteld budget per medewerker kunnen medewerkers nooit teveel kleding bestellen.
2. Doordat ingesteld kan worden dat alle bestellingen worden geaccordeerd door een beheerder voordat ze besteld worden.
Kan ik ook met de Business App werken als de medewerkers niet zelf bestellen?
Ja dat kan!
U kunt medewerkers toevoegen en beheren zonder een inlog te delen met de medewerker.
Het is dan mogelijk om vanuit de business app bestelling te plaatsen op naam van de medewerker.
Zo beheert u het bestelproces centraal door één persoon.
De maten en producten zijn dan wel centraal vastgelegd, zodat als een  medewerker nieuwe kleding wenst te ontvangen dit door een beheerder makkelijk te regelen is.
WAT WE DOEN

BEVAZET BV levert al sinds 1983 bedrijfskleding aan grote en kleinere ondernemingen. We hebben een eigen winkel/showroom in Brandwijk (NL). Onze klanten bieden we kwalitatief goede en sterke bedrijfskleding tegen een scherpe prijs. Onze service is snel, we zijn voorraadhoudend, en daarnaast leveren we bedrijfskleding op maat, ontworpen door onze eigen ontwerpster. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Inschrijven nieuwsbrief
Adresgegevens

Bevazet BV
Kerkweg 5,
2974 LH Brandwijk (NL)
Tel: 078- 481497

E-mail: info@bevazet.be

KvK-nummer: 23048769

Btw-identificatienummer: BE 0721.730.280
© 1983 - 2024 - Bevazet B.V. Algemene voorwaarden | Privacy statement