gratisverzenden va. € 99,-
7 shops, 1 winkelwagen
Voor 22.00 besteld = vandaag verzonden
Betaal achteraf
Fysieke winkel
(9.2/10)
logo Bevazet

Kleding Management Systeem Werkkleding

Voor bedrijven waar meerdere personeelsleden bedrijfskleding dragen, is onze handige Bevazet Business App een prachtige uitkomst als kleding management systeem.

De webapp, eenvoudigweg een eigen KMS webshop voor iedere klant, maakt aanschaf en beheer van werkkleding een stuk eenvoudiger. Maatneming, bestellen en retourneren is met onze webapp simpel en efficiënt te regelen.

Boek een vrijblijvende demo

Mogelijkheden Kleding Management Systeem

De kleding webapp kan op twee manieren ingericht worden zoals u het wilt.

Optie 1.
Eén algemeen portal voor alle bedrijfskledingbestellingen voor het hele bedrijf. Eén persoon beheert en plaatst hierin de bestellingen voor alle medewerkers van het bedrijf.

Optie 2.
Elke medewerker zijn eigen inlog voor het plaatsen van zijn persoonlijke bestellingen. Hieronder wordt omschreven hoe deze bestellingen kunnen worden beheerd.

Kies  de  inrichting  die  bij  uw  bedrijf  past! Maak gebruik van onze flexibele Business App. Bestel, beheer én beheers met enkele muisklikken.

Inkopers

  • Eigen bestelomgeving
  • Persoonlijk kledingassortiment
  • Eigen huisstijl
  • Uitgebreide rapportages
  • Geen opstartkosten
  • Geen abonnementskosten
  • Dienstbare support en service
  • Alternatief afleveradres
  • Bedrukkingen instellen
  • Budget beheer
Probeer gratis

HR Managers

  • Eigen bestelomgeving
  • Persoonlijk kledingassortiment
  • Eigen huisstijl
  • Uitgebreide rapportages
  • Geen opstartkosten
  • Geen abonnementskosten
  • Dienstbare support en service
  • Alternatief afleveradres
  • Bedrukkingen instellen
  • Budget per afdeling
  • Unieke rechten voor bestelmanager
  • Bestellingen accorderen
  • Beheersrechten per organisatielaag
Probeer gratis

Directie

  • Eigen bestelomgeving
  • Persoonlijk kledingassortiment
  • Eigen huisstijl
  • Uitgebreide rapportages
  • Geen opstartkosten
  • Geen abonnementskosten
  • Dienstbare support en service
  • Alternatief afleveradres
  • Bedrukkingen instellen
  • Budget per medewerker
  • Unieke rechten voor bestelmanager
  • Bestellingen accorderen
  • Beheersrechten per organisatielaag
  • 3 organisatielagen
  • Eigen inlog per medewerker
  • Maten en assortiment instellen per medewerker
Probeer gratis

Klantervaring Van der Vlist

"Echte klik tussen de twee bedrijven."

Sinds een paar jaar is de Van der Vlist-groep uit Groot-Ammers klant van BEVAZET. Het bedrijf is gespecialiseerd in speciaal- en zwaartransport en actief in Europa en Rusland. Durk Slob, de ‘man van de bedrijfskleding’ binnen Van der Vlist: ‘Bel ik BEVAZET met een vraag of verzoek, dan is het binnen no time geregeld.’

“Onze monteurs en chauffeurs dragen bedrijfskleding, het kantoorpersoneel niet. Natuurlijk dragen we allemaal weleens een Van der Vlist-shirtje, want dat wil je als je trots bent op je bedrijf. Maar alleen het personeel bij de machines draagt standaard een grijze werkoverall met onze naam erop en oranje accenten.
            
Samen met BEVAZET hebben we deze overall ontwikkeld, dat was een heel proces. We waren daarvoor al vrij lang op zoek naar een leverancier van onze bedrijfskleding maar met geen enkel bedrijf hadden we de echte klik. We zijn een groot bedrijf maar houden van korte lijnen en geen gewichtig gedoe. Hier loopt bijvoorbeeld niemand met een stropdas om en ik loop zes dagen per week op werkschoenen, gewoon omdat dit handig is. De mensen bij BEVAZET zitten net zo in elkaar en dat werkt heel prettig samen.
            
BEVAZET heeft er alles aan gedaan om ons een werkoverall te leveren die aan al onze wensen voldoet. Onze bedrijfskleding moet comfortabel zitten, bij alle weersomstandigheden goed te dragen zijn en netjes blijven, ook na veel wassen. De nieuwe overalls voldoen aan al onze eisen en zien er nog gelikt uit ook.
Ik weet dat BEVAZET er alles aan zal doen om ons tevreden te stellen. Bel ik hen nu met een vraag of verzoek dan is het binnen no time geregeld. Kijk, en dat wil een klant.”

Functionaliteiten KMS Webshop

KMS webshop: Bevazet Business App

Hoe werkt de Bevazet Business App?


De webapp is een bijzondere online tool die onze klanten veel gemak biedt. Zo werkt het, als u ervan gebruik wilt maken:

1.
Wij komen bij u langs voor een intakegesprek.
2.
U selecteert tijdens deze ontmoeting de bedrijfskleding waaruit werknemers mogen kiezen en bepaalt welk
budget men mag besteden.
3.
Tijdens de intake inventariseren we alle maten van werknemers en de afleveradressen.
4.
Met de verzamelde gegevens maken wij een webshop voor uw bedrijf, aangepast aan uw huisstijl. Deze eigen
webshop is altijd online te benaderen.
5.
Binnen de webshop krijgt iedere werknemer zijn eigen gepersonaliseerd account, waarin zijn/haar maten,
bedrijfskledingbudget en afleveradres (privé- of werkadres) al zijn opgenomen.
6.
Heeft een werknemer (nieuwe) bedrijfskleding nodig, dan logt hij via zijn computer in op de webshop en bestelt
wat hij nodig heeft.
7.
De aangestelde bestelmanager (bijvoorbeeld de leidinggevende) krijgt een melding van de bestelling en kan deze
definitief bevestigen.
8.
De bestelde kleding wordt direct door ons bedrukt en/of geborduurd.
9.
De bestelling wordt zo spoedig mogelijk naar het afleveradres verzonden.
10.
Ruilen en/of retourneren kan ook heel eenvoudig via het eigen account.


Ja, ik heb interesse in de Bevazet Business App!


Natuurlijk vertellen wij u graag veel meer over de handige webtool waarmee we klanten veel werk uit handen nemen. Wilt u meer weten of hebt u vragen?

Vraag hier een offerte aan.
Zijn er kosten verbonden aan het opzetten van een eigen bestelomgeving?
Nee! de Bevazet Business App is gratis te gebruiken
Kan ik de bestelgeschiedenis van mijn organisatie inzien?
Ja dit kan! Alles wat wordt regelt in de Business App kunt u terugvinden. De eindverantwoordelijke bestelmanager kan op elk moment rapportages opvragen van gedane bestellingen.
Is er een limiet aan het aantal gebruikers of afdelingen dat kan worden toegevoegd?
Het aantal gebruikers / organisatielagen wordt besproken tijdens het intakegesprek. Er zal gekeken worden naar het zo efficient mogenlijk inrichten van de Business App.
Hoe hou ik grip op de bestellingen als de medewerkers zelf bestellen?
Dit kan op twee manieren of door deze twee te combineren.
1. Door een vooringesteld budget per medewerker kunnen medewerkers nooit teveel kleding bestellen.
2. Doordat ingesteld kan worden dat alle bestellingen worden geaccordeerd door een beheerder voordat ze besteld worden.
Kan ik ook met de Business App werken als de medewerkers niet zelf bestellen?
Ja dat kan!
U kunt medewerkers toevoegen en beheren zonder een inlog te delen met de medewerker.
Het is dan mogelijk om vanuit de business app bestelling te plaatsen op naam van de medewerker.
Zo beheert u het bestelproces centraal door één persoon.
De maten en producten zijn dan wel centraal vastgelegd, zodat als een  medewerker nieuwe kleding wenst te ontvangen dit door een beheerder makkelijk te regelen is.
WAT WE DOEN

BEVAZET BV levert al sinds 1983 bedrijfskleding aan grote en kleinere ondernemingen. We hebben een eigen winkel/showroom in Brandwijk (NL). Onze klanten bieden we kwalitatief goede en sterke bedrijfskleding tegen een scherpe prijs. Onze service is snel, we zijn voorraadhoudend, en daarnaast leveren we bedrijfskleding op maat, ontworpen door onze eigen ontwerpster. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Inschrijven nieuwsbrief
Adresgegevens

Bevazet BV
Kerkweg 5,
2974 LH Brandwijk (NL)
Tel: 078- 481497

E-mail: info@bevazet.be

KvK-nummer: 23048769

Btw-identificatienummer: BE 0721.730.280
© 1983 - 2025 - Bevazet B.V. Algemene voorwaarden | Privacy statement