Onze webapp is flexibel en past zich aan de grootte van uw organisatie aan, waardoor het zowel geschikt is voor grote als kleine bedrijven. Bovendien biedt de webapp voor iedere organisatielaag, zoals rayons en afdelingen, een eigen collectie- en bestelruimte. Zo kunnen verschillende delen van uw organisatie eenvoudig en efficiënt hun specifieke benodigdheden beheren en bestellen.
Persoonlijk kledingassortiment
Binnen onze webshop krijgt iedere werknemer een gepersonaliseerd account, waarin zijn of haar maten, bedrijfskledingbudget en afleveradres (privé- of werkadres) al zijn opgenomen. Wanneer een werknemer nieuwe bedrijfskleding nodig heeft, logt hij eenvoudig in op de webshop via zijn computer en bestelt wat hij nodig heeft. Zo is het bestelproces snel, efficiënt en volledig afgestemd op de individuele behoeften van uw medewerkers.
Eigen huistijl
Met de verzamelde gegevens maken wij een webshop voor uw bedrijf, aangepast aan uw huisstijl. Deze eigen webshop is altijd online te benaderen.
Uitgebreide rapportages
Per organisatielaag is een bestelmanager aan te stellen. De bestelmanager van iedere hogere laag kan precies zien wat onderliggende afdelingen bestellen. Zo is volledige inzage en controle gegarandeerd. Er is één eindverantwoordelijk bestelmanager met unieke rechten. Hij kan elk moment rapportages opvragen van gedane bestellingen, gegevens van werknemers aanpassen en heeft inzage in de budgetten.
Alternatief afleveradres
Tijdens de intake inventariseren we alle maten van werknemers en de afleveradressen. Dit kan per werknemer een apart afleveradres zijn of voor iedereen hetzelfde afleveradres.
Budget beheer
U selecteert tijdens het intakegesprek de bedrijfskleding waaruit werknemers mogen kiezen en bepaalt welk budget men mag besteden. Werknemers kunnen via de webapp meer kleding/schoenen bestellen dan hun bedrijfskledingbudget toestaat. Dit betalen ze dan via de webapp vanuit eigen portemonnee. Per organisatielaag is een bestelmanager aan te stellen. De bestelmanager van iedere hogere laag kan precies zien wat onderliggende afdelingen bestellen. Zo is volledige inzage en controle gegarandeerd.
Bestellingen accorderen
Heeft een werknemer (nieuwe) bedrijfskleding nodig, dan logt hij via zijn computer in op de webshop en bestelt wat hij nodig heeft. De aangestelde bestelmanager (bijvoorbeeld de leidinggevende) krijgt een melding van de bestelling en kan deze definitief bevestigen.
Transfer beheer
De bestelde kleding wordt direct door ons bedrukt en/of geborduurd. U kunt zelf alle logo vooraden terugzien in de Business App, ook kunt u Per kledingstuk instellen waar de logo's bedrukt zullen worden.
Ja dit kan! Alles wat wordt regelt in de Business App kunt u terugvinden. De eindverantwoordelijke bestelmanager kan op elk moment rapportages opvragen van gedane bestellingen.
Het aantal gebruikers / organisatielagen wordt besproken tijdens het intakegesprek. Er zal gekeken worden naar het zo efficient mogenlijk inrichten van de Business App.
Tijdens het intakegesprek zullen budgetten per medewerker worden bepaald, hierdoor kunnen medewerkers nooit teveel kleding bestellen. Ook kan er worden ingesteld dat alle bestellingen worden geaccodeerd door een beheerder voordat ze besteld worden. Zo is er altijd volledig controle over uw bedrijfskleding.
WAT WE DOEN
BEVAZET BV levert al sinds 1983 bedrijfskleding aan grote en kleinere ondernemingen. We hebben een eigen winkel/showroom in Brandwijk (NL). Onze klanten bieden we kwalitatief goede en sterke bedrijfskleding tegen een scherpe prijs. Onze service is snel, we zijn voorraadhoudend, en daarnaast leveren we bedrijfskleding op maat, ontworpen door onze eigen ontwerpster. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.